Monday, February 21, 2011

Kedai Borong Gula-Gula dan Cokelat

weekend lepas ronda2 kl dengan mama..
semua org bizi.takpe laa..leh jalan2 ngn mama kan...ehe
pagi2 gi hantar baju ke aunty ngee kuan...
last option ni. setelah meroyan hari tu[entry ni]
die ni tailor biasa je, pernah jahit baju aku dulu.
kenapa before ni aku tak try suruh die jahit?
ntah laa..aku sendiri pun tak tau nak jawab..haha
nak hantar kat designer, segan bg die ukur badan aku..haha (alasan takde duit sebenarnye..ngeh3)
nanti aku akan buat entrt pasal satu designer ni, die buat baju sgt2 murah.ikut pada bajet korang!!tunggu ya

ermm..dah settle pasal baju nikah kan.lega.
berdebar tunggu ni!!~


korang paham tak gambar ni?
ni lakaran baju aku..
ala biasa jee korang..takde design pelik2 pun.
baju kurung modern sudah!!ehe

Dan settle, gi makan tgh hari kat tempat biasa
makan ayam pop lagi. sedap sgt.[entry]
everyweekend pasti akan ke sini.ehe.
pekena jus mangga kagi skali.layan!!~

dh kenyang!kami meneruskan misi kami mencari pasang borong di Chow Kit.
yeay akhirnye jumpa!!dulu kakak aku beli gula2 semua kat sini.
kedai die depan plaza Safuan tu.
nama kedai lupe.lupe nak snap..huhu ampun.
kt sini ade cokelat macam2..
cloud9, crispy..lolipop..nips...macam2 laa



depan plaza safuan.korang jalan jee dekat deret2 kedai situ.

bnyk bendaa kat sini.
aku jumpe mini milo yg aku nak!!

jeng jeng jengg!!
tapi mahal...80sen++ sekotak..
limited edition punye..ehe
tak jadi laa nak beli..haha
(plan asal nk bg mini milo tuk tetamu..haha..cene?ok kann)

mama tgh pilih2 dorrgift tuk tetamu and budak2..ehe

lolipop ni comel kan?
rm20++ ade berapa batang ntah lupe.
tapi dah buat calculation sebatang dalam 80sen++ centu la.
elya tak beli yg besar mcm ni..akubeli bulat comel jee..
macam2 kaler ade
murah jee harga.sukee
nnt laa kiter buat teaser,klo sempat yeh..ehe


Ok so far ade 3 kedai yang elya gi terjah.
semua nye harga lebih kurang je.
yg penting murah2.
yg penting,depends on jarak korang nak ke kedai tu jee..
mula2 dulu elya gi kedai borong kat Wangsa Maju. dekat dengan Jusco.
nama kedai die Shinyang. klo nak no phone, nnt email elya yeh.

Then, gi pasar borong Selangor dekat ngn Jusco Equine kot.
(yang Petronas die ada KFC tu)
situ pun, barang2 cepat habis.
nama pun pasar borong kan.
so klo nak gi, better gi pagi2.
kt situ ade kedai borong jual gula2, ...
macam2 laa..
korang leh serveyy2...
seronok laa borong2 gula2 ni..
ade laa borong dalam 3 kotakk..huhu
tak sabar nk tgk semua tu dikeluarkan dari kotakkk!!~


p/s dekat klang pun ade tauu leh refer blog An walimahpedia..~

No comments:

Post a Comment

blog directory All Insurance Blog Directory & Search engine blog search directory Blog Directory My Zimbio My Ping in TotalPing.com